Nytt läppglans och lita annat

Som så många andra är jag otroligt svag för läppglans. En ny färg, ett nytt märke, ett billigt, ett dyrare ja alla olika sorter gillar jag, även om de billigare lättare följer med en fattig Karin hem.

I torsdags var jag enr unda på stan, skulle egentligen bara kolla synen hos min optiker för körkortstillståndet, men med hem fick jag ett nytt läppglans och high tech lighter ifrån MUS, ett puder ifrån Rimmel och några nagellack och ny borttagning. Vi kan säga att jag firade att jag gick igenom kollen, haha.

High tech lighter är Saturn och potglosset är Way. Blir jättefint på läpparna, lite lagom glansigt utan för mycket färg



   



Pudret hittade jag för halva priset på Lindex och jag slog till,  behövde ett nytt transparent puder och då blir ett för under 35:- alldeles utmärkt. Än så länge är jag även nöjd med resultatet av det, det blir matt och hållbart. Bara testat det enstaka dagar men hoppas att det håller i sig. Hur som så är dte verkligen värt pengarna jag betalade för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0