Tidsbrist

Vart tar alla minuter vägen? De försvinner så fort och jag hinner helt ärligt inte alls med, det blir timmar, dagar, veckor och de försvinner så sjukt fort.

Satt och gick igenom lite bilder och insåg att jag har bilder och material för flera inlägg som aldrig blivit publicerade på grund av tidsbrist.

Denna vecka är det en hel del planer, och i helgen bär det av för bröllop, ska sminka min vän som gifter sig, ska bli spännande.

Förra helgen såg jag i alla fall ut så här. Enkelt och smidigt när man har besök och inte vill sminka sig för länge.
Blev Eyedust i färgen Dust ifrån MUS och den svartglittrigaskuggan Black tied ifrån Mac, på med eyeliner, mascara och bas som vanligt. Royge är en blandning av skuggan Dora och rouget sugar pink.
Gillar verkligen blandningen mellan svart och guld, känns väldigt läckert.
På munnen hade jag mitt stift ifrån Giordani ifrån Oriflame i nyansen peach




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0