Update

Lite ändrade planer idag gör att jag har lite extra tid att komma ikapp med lite liggande sminkningar.
Vaknade och när jag skulle gå ut insåg jag att jag är inlåst i huset utan nycklar. Våra fönster ligger på för hög höjd att jag ska klättra ut och hoppa så får helt enkelt hålla mig inne till någon snäll själ komme rhem och släpper ut mig. Tills dess ska ni få se ett par sminkningar tänkte jag :)

I torsdags när jag sprang och tröstshoppade efter besöket hos optikern såg jag ut så här.



Jag har använt en av de vackraste gröna jag provat.
Det är Diamond Green ifrån Make up cosmetics och i ögonvrån ligger apriot ifrån samma märke.
På läpparna ligger Dune ifrån MUS.
Bas och liknande är min vanliga :)

Och så en bonusbild för att jag verkligen gillar den gröna ögonskuggan. Mobilen gör inte färgen helt rättvis, den skimmrar helt fantastiskt och livar berkligen upp ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0