Best

Just ja, jag glömde nästan visa en av mina nya favoriter här hemma. Det handlar så klart om ett läppglans.

När jag såg vad som fanns i Make Up Stores Babydoll kolektion var det inget som jag verkligen föll för, strassen och ögonskuggan lockade lite, strassen visserligen ganska mycket men eftersom jag är så dålig på att använda strass så avstod jag. Sedan började jag läsa om guldglittriga potgloss Best, guldglittrigt?? Jag hade helt missat att det var ett glittrigt gloss, trodde det var utan skimmer och tyckte då det var för likt Way. Så till slut hittade burken hem till mig.



 

Helt underbart fint


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt. Jag visste inte ens att MUS hade lipgloss i burk. Dags att uppdatera mig lite kanske =)

2009-12-17 @ 20:39:02
URL: http://beautybyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0