Fiberwig

Tänkte skriva några rader om hur jag tycker att det fungerat med Fiberwig.

Okej jag har inte haft den speciellt länge men tyvärr har den inte gjort några underverk hos mig. Resultatet jag fått fram har varit okej, inte dåligt men inte något utöver det vanliga.
Jag har testat att lägga den själv, på primer, på mascara, lägga min vanliga mascara efteråt och försöka bygga upp resultat, men jag får inte speciellt mycket längre fransar eller tjockare utan att det blir klumpigt eller stora spindelben.
Dessutom så blir det lätt en hel dle kladd om man inte är försiktig med borsten.

Så en vardagsmascara kan det vara, men ingen partymascara hos mig i alla fall.

Det som jag tycker är värst är att jag upplever att mascaran smular efter en lång dag och jag får massor av skräp i ögonen av den, inte under ögonen, utan i ögonen, så jag är tyvärr lite besviken.

Sammanfattat är jag lite besviken. Den är en hel okej vardagsmascara men klarar inte av längre dagar utan att smula i ögonen. Priset tycker jag är alldeles för högt för det resultatet och även om den gav mig en aha-upplevelse tycker jag priset är lite i det saftigaste laget.
Jag ger den 2/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0