Förvirrad men glad

Då var man hemma igen, eller har varit hemma i flera timmar redan men mådde så fruktansvärt dåligt så har legat och dåsat i sängen och suttit ochs tirrat på skärmen till och från. Så går det när man äter saker man inte tål. Jaja sminket blev nästan helt en repris av igår och i förrgår men istället för min svartglittriga skugga använde jag Cupol som är mörkt brun och glittrig istället.

Julklappsshopingen gick sådär, jag hittade en del men sedan tog det stopp, har kvar den svåraste, min pappa. Sedan är mamma kvar men där har jag lite alternativ så ska bara välja.

Nu ska jag slå mig ner på mitt golv och pyssla med paket. Jag tycker det är det roligaste med julklapparna att slå in dem, pyssla med snören och så. Imorgon fyler en vän år så ska fixa klart hennes paket ikväll


Så här såg det ut förra året när jag höll på med julklappar, i år är utbudet ännu större :) Snören är roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0