FOTD

Hejsan, blev tyvärr inget inlägg inatt, jag var slö och målade bara lite kajal och mascara så tyckte inte det var något märkvärdigt. Idag däremot så blev det lite mer, åkte till stan och träffade en vän, blev även lite småshopping som jag tänkte visa senare.



Jag har använt:
Ansikte:
Photo finish color correcting - Smashbox
Cover All Mix - MUS
Matte Foundation - MUS
Stay Matte Powder - Rimmel
Blush Fresh och Lust - MUS

Ögon:
Gel Liner True Black - Coastal Scents
A Girls best Friend - MUS
Carbon - MAC
Eyepen Vanilla - MUS
False Lash Effect - Max Factor
Tri Brow Color - MUS

Läppar:
Peppermint lip butter - Marks & Spencer
Efter bild Gloss lips Rio - MUS

Tror det var det hela, måste säga att jag gillar att använda en svart bas, a girls best friend får en underbar intensitet och svarta skuggor blir verkligen svarta. Jag var nöjd och sminket sitter fortfarande som berget, inga veck inget kladd, härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0