Glad igen

Ja nu är jag igång igen, ingen sminkning att visa men jag är glad. Massor av saker har varit bra idag. Jag har klurat ut två julklappar till den svåraste personen, TVÅ, jag är jättestolt, de är bra men inte för dyra, perfekt.
Förutom det så kom ju mitt favoritläppstift tillbaka till mig.

Nu senast så är det pappa som varit i farten och hjälpt mig igen, jag har äntligen lyckats få upp korken till mitt guldglittriga nagellack som jag har lite små ideér med.

En bra dag alltså.
Nu ska jag läsa lite skvallerblaska och fortsätta med min önskelista, jag är på önskelistan nr 2, jag har alltså börjat om ifrån början, fyra saker har jag fått ner och två sitter jag och velar om jag ska önska mig eller inte.
Hur kul är det att få en ögonkräm i julklapp egentligen, även om jag vill ha den känns det sådär.

Imorgon så blir det upp skapligt tidigt, får se om jag hinner ta några bilder.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej :) Vad var det som var så bra med Trolltider egentligen?

2009-12-11 @ 07:42:23
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0