Go' kväll

Klockan är egentligen alldeles för mycket men jag är inte det minsta trött så fördriver tiden här en stund till. Nu är juldagen också slut, imorgon är det dags för mig att he mig ut i trängseln på stan och se om jag kan hitta något spännande. Fick ett presentkort på make up store så har suttit och kikat lite på deras hemsida och funderat vad jag behöver. Har även varit lite överambitiös och gjort ett register över vilka skuggor jag har med namn och bilder för att jag inte ska glömma bort någon och kunna få lite inspiration, blev lite spännande.

Nä jag har inte så mycket mer att skriva ikväll (i natt) ska fortsätta fundera ut vad jag vill ha, känner att jag börjat få upp ett bra basutbud ändå på både produkter och borstar, men kanske en ny rougeborste skulle sitta fint, jag får helt enkelt se, men har ni några tips på produkter ifrån Make Up store som ni verkligen diggar så skriv gärna en kommentar, har jag den inte redan så ska jag garanterat kolla in den.

God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0