Igår och förrgår

Både i måndags och igår har jag haft likadant smink, guldigt och lite svart.
Idag får jag se om jag hittar någon annan inspiration eller in det blir liknande, ska iväg och handla lite julklappar tänkte jag.



Jag har använt:
Liquid och matte foundation - MUS
Cover All Mix - MUS
Stay matte powder - Rimmel
Blush Sugarpink och Lust - MUS

Ögon:
Gel Liner True Black och 24k Gold - Coastal Scents
Eyedust Dust - MUS
Bronze - MAC
Black Tied - MUS
Touch - MUS
Cake eyeliner Black - MUS
Eyepen Vanilla - MUS
False Lash effect Mascara - Max Factor
Tri Brw Color - MUS

Läppar:
Lipstick Stage
Watercolour Lip Gloss Raspberry Delight - Visions (Oriflame)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej. Ja det är skönt när man märker att håret mår bättre :)



Snygg sminkning!

2009-12-16 @ 15:51:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Casandra

Superfin sminkning!

2009-12-16 @ 17:35:24
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0