Igår

Jag ligger lite efter som vanligt, att det ska vara så svårt att få in inläggen på rätt dag. Jaja, här kommer gårdagens sminkning.



Ögon:
Gel Liner 24k Gold - Coastal Scents
Trax längst in i ögonvrån - MAC
Regent på mitten av ögonlocket - MUS
Bronze ytterst och upp i globlinjen - MAC
Cockie i yttre ögonvrån - MUS
Touch som highlighter - MUS
Cake eyeliner Black - MUS
Tri Brow Color - MUS
Eyepen Vanilla - MUS
Fierwig Mascara

Väldigt naturligt, tyvärr var rosa/lila Trax ingen höjdare med de andra färgerna men det blev okej ändå. Regent tror jag knappt att jag använt, så det var dags, den är verkligen kanonfin. Komme rinte riktigt överens med min Fiberwig, tycker att det blir lite små klumpigt och väldigt spindelbenslikt ibland, men ska fortsätta använda den till och från så kanske jag kommer på en bättre teknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0