Jag gillar

Jag tänkte att det kan vara på sin plats för ett omdöme nu. Jag har haft mina små burkar med eyeliner i ungefär två veckor och hunnit testa tillräckligt för att jag ska kunna skriva lite om dem.


Gel Liner - Coastal Scents
Silk White, True Black
Platinum, 24k Gold



En eyeliner i geleformula i glasburkar med plastlock.
Fungerar som en vanlig eyeliner eller som en ögonskuggsbas eller varför inte en ögonskugga i sig.

Jag har använt mina burkar både som bas och som vanlig eyeliner och jag är otroligt impad över hållbarheten som ögonskuggsbas. Inte en enda gång har färgerna flagat, inga veck, inga tråkiga korvar eller så. SMinket har suttit som berget hela dagen (och över natten med för den delen)

De är lätta att jobba med, även om de har olika konsistens. Den silvriga är mjukare än de andra och den guldiga är betydligt hårdare, men det gör ingenting.

Jag gillar de skarpt och kommer garanterat beställa de i fler färger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0