Jultomten kommer till mig

Blev en sista sväng på stan idag och nu kan jag även vara säker på att få en sminkrelaterad julklapp, jag visade nämligen min pappa vilken borste jag vill ha och han betalade den och nu ligger paketet under granen. Inte lätt att förklara vad man vill ha även om mans kriver ner nummer och namn de skulle ändå kunna bli galet så nu vet jag att en ny foundationborste kommer till mig imorgon, härligt!

I övrigt har det varit rosa, guld och glitter i dagens smink, gjorde en variant av det jag tänkte ha imorgon, som traditionen är så ska jag vara i kyrkan imorgonbitti så lite avskalat blir det, fast ändå massor av guldglitter.


En sån här ligger och väntar på mig under granen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0