No makeup

Det är helt vitt ute, inte snö utan frost. Jag vill ha en modell, sminka, fota och redigera. Det är sådanna här dagar jag har inspiration. Istället sitter jag här, trött, sliten utan smink. Ska kanske iväg lite senare, får se om jag orkar gör anågot annat än eyeliner och mascara, då kanske jag kan få fram kameran. Så kanske att det dyker upp ett inlägg här inatt.
Har även fått ett mail att min beställning jag gjorde igår är skickad, jag gillar när det går undan. Kanske, kanske att jag har det redan imorrn, annars dyker det nog ner i vår brevlåda på fredag, det där med lantbrevbärare betyder oftast en dag extra.



Haha bilden har inget med smink att göra men ändå, den är färsk ifrån igår i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0