Nummer elva

Ho Ho Ho... Nje inte riktigt dags för tomten än, men tänkte visa ännu en rödaktig läppis ifrån min låda.



Liparazzi i nyansen Velvet Rope.
Detta är ett gloss som jag varit nyfiken på, tyckte det var lite coolt men priset lite väl magstarkt (en bit över 200) Sedan var det rea, och jätterea, jag tror jag betalade ungefär 30:- för detta och även en annan nyans som jag kan visa en annan gång.


Ja inbyggd spegel och lampa, ett partygloss med klass. Lampan och spegeln gjorde att jag föll som en fura. Smart även om det kanske egentligen är lite onödigt med lampa så är spegeln riktigt bra att ha.



Det är ett lättburet ljusrött gloss. Går att kräma på för mer färg eller lägga på ett tunnare lager för en mer skir nyans. Bra konsistens, hållbarheten är okej, det sitter där men man behöver bättre med jämna mellanrum. Mjukt gloss som inte kladdar så värst, däremot är väl smaken inte helt hundra, lite "billigt-smink"-varing på smaken, ganska doftlös.
Jag gillar det, även om det egentligen är hylsan som gör att jag ens provade det, dock alldeles för magstarkt pris med tanke på att själva produkten känns väldigt enkel och inte något "extra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0