Nummer nio

Då ska vi se. Nu när det snart är jul tänkte jag försöka hitta några lite mer juliga läppisar att visa. Först ut på "mini-jultemat" blir mitt enda röda läppstift.

Cabaret Red

Cabaret Red ifrån Oriflame är det som bor hos mig.

Jag är inget fan av mörka eller starka färger eftersom mina läppar är en aning små och inte helt jämna och sådanna färger verkligen förstärker det. Trots det så måste man ändå ha ett rött läppstift i sin samling, minst.

Cabaret Red

Jag fick kräma på ganska mycket för att få till färgen på bilden, även om det egentligen är snäppet mörkare är den ganska mesig. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att gå ut bland folk med det och det säger mycket bara de, haha.
Tror att det säkert blir bättre på en läppenna eller en bra bas, här har jag bara läppbalsam under.
Gillar konsistensen, mjuk och krämig.
Hållbarheten är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0