Önskelista

Att skriva en önskelista när man är 21 år va svårt. Det var länge sedan jag skrev en riktigt önskelista och det märks. Jag har en sak nerskriven, och en sak på G, annars är det tomt. Ingen i min omgivning skulle beställa julklappar via en webshop till mig, så där ryker mina planer om att skriva ner härliga gel liners ifrån CS. Jag är så grymt nöjd med mina Gel Liner ifrån Coastal Scents att jag gladeligen hade skrivit ner ett antal på min önskelista, men till ingen nytta tyvärr. Får fundera lite och se om min plånbok tillåter några julklappar till mig själv, jag har ju redan köpt en eller egentligen två så får väl fundera lite.

De färgerna som ligger bra till just nu är:

Grape Vine

Peach Bellini

Sexy Pink

Sedan velar jag lite om Turquoise, Indigo Blue och Deep Plum. De är så fina och riktigt användbara.
Ska fortsätta klura på min önskelista och hoppas att den blir klar innan julen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0