På benen igen

Det kändes som om min kropp velade mellan att bli riktigt rejält influensa sjuk eller en enkel förkylning. Till slut bestämde den sig för en vanlig förkylning. Det rä så jag tror i alla fall, haha från att ha frossa och en hals som passade på en elefant så mår jag helt okej. Lite nysningar och snor kan jag dras med och en hals som ömmar tidigt på dagen, utöver det är jag ganska frisk ändå.

Jag har letat fran lite bilder på min samling i svarta lådan, så lite inlägg om läppglans och läppstift blir det snart.
Utöver det så kan dte nog bli glest mellan inläggen nu kring jul.

Har även hunnit med en kväll hos vänner med julklappsbyte och sådant trevligt. Kvällen till ära drog jag på mig ett par singelfransar med mitt nya lim ifrån Ardell som är till för singelfransar.
Kom hem på natten, tvättade av allt smink och tänkte att jag skiter i om fransarna spolades ner i handfatet. Det här var i fredags. I går kväll upptäcker jag att fransarna sitter kvar, allihopa. De överlevde tre ansikstvätt med vanlig facewash och speciell ögonrengöring för vattenfast smink. Att få bort dem var görsvårt. Dets tod i och för sig att man skulle ha deras medel för det men det tänkte jag var bara säljknep, men nog tusan ska jag köpa det för de där fransarna satt som berget. Fast det är skönt att veta det med, att de sitter liksom.
Det var min lilla historia.

Ha det så bra i jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0