So this is Christmas

Julafton är redan slut. Kameran har legat på rummet hela dagen och kom på nyss att jag skulle ta kort på sminket. Jag kan säga att sminket inte riktigt ser lika fräsht ut nu som när jag gjorde det för nitton timmar sedan, har hunnit med en hel del turer och nu senast en tupplur, men det är bättre än inget.

Jualfton i sig var härlig. God mat, gott gotter, fina julklappar (bland annat min skunkborste och en diverse presentkort som ska spenderas på smink och tillbehör)



Tänk er mer glittrigt och inte lika blekt så får ni rätt känsla :)

Bas:
Photo Finish Color Correcting - Smashbox
Cover All mix - MUS
Liquid och Matte foundation - MUS
Stay Matte Powder - Rimmel
Blush Fresh, Wonderblush Goddes och lite M/S Nox som extra skimmer på kinderna, alla ifrån MUS

Ögon:
Hightechlighter Saturn - MUS
M/S Nox, E/D Dust, M/S Cupol, M/S Touch alla ifrån MUS
Ovanpå hela rörliga ögonlocket på skuggorna ligger Glitter Gold blandat med Mixing liquid ifrån MUS
Cake eyeliner black - MUS
Eyepen Vanilla - MUS
Tri Brow Colour - MUS
Fiberwig och False Lash effect Mascara
Tre singelfransar ifrån Ardell i varje ögonvrå.

Läppar:
Helt neutrala nu så här på natten men tidigare fanns
Lip Pencil Nude - Giordani Gold Oriflame
Potgloss Best-  MUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0