Dagens

Idag fanns det lite tid över så försökte faktiskt föreviga mitt smink på bild, lättare sagt än gjort när jag hade min mobilkamera för min vanliga kamera va på laddning. Usla bilder blev det, får se om sminket håller regnet så kanske det kommer en ny bild ikväll.

Så här såg det ut i alla fall



Ögon
Längst in ligger Excited, i mitten ligger Fair Copper och längst ut Blackstar Gold, ovanför i globlinjen ligger Winter. Som Highligter ligger Between. Alla kommer ifrån Make up Cosmetics.
Eyeliner är min vanliga ifrån Oriflame.
Under ögat ligger en bronzefärgad eyeliner ifrån Smashbox och inuti ligger Vanilla ifrån MUS
Ögonbrynsskuggan kommer ifrån H&M
Mascaran är False Lash effect ifrån Max Faxtor

Tror det ska vara allt, nu är provet bara om det överlever regnet utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0