Dålig kväll

Igår hade jag väldigt långtråkigt så tog fram sminket och satte igång. Ville testa lite saker som inte riktigt använt så mycket och tänkte bland annat testa paletten med superglittriga skuggor ifrån Hello Kitty som jag köpte för ett tag sedan.
Allting blev helt värdelöst den mörka blåglittriga pennan jag använde blev helt okej, men den ljusblå skuggan ifrån Hello Kitty blev antingen genomskinlig eller om man la den vått i samma nyans som pennan, allt glittret verkade försvinna i samma sakund som man la skuggan på en pensel så inte blev det bra alls. Visst ska man inte vänta sig allt för mycket av budget-smink men tyckte det var tråkigt att glittret inte kom ut till sin rätt.

Eftersom allting blev knas så blev det inga bilder alls heller. Tråkigt att det inte ville bli som jag tänkt mig.

Får se om det blir en dagens prov istället, då det fortfarande regnar och blåser ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0