Fergie

För ett tag sedan fick jag ju hem mitt paket ifrån eleven med min kära Tweety-burk. Fanns även en del andra godbitar med. Slängde med ett Fast Forward Top Coat, en nagelfil och en ögonskugga. Har länge kollat på Lars Wallins ögonskuggor och nu kunde jag inte stå emot längre. Det var den korallfärgade Fegie som klickades hem först.



Själva förpackningen är ju bara för fin. Asken är fin och den lilla påsen eller vad man ska kalla den för är helt gudomligt söt. Kanske inte det smidigaste att ha i sminkväskan och krångla med, men jag kan säkert hitta något annat atts toppa där i :)



Själva skuggan tycker jag är fin. Den är väl pigmenterad, sitter där den ska och har lagom simmer för mig. Den var lite mer åt det oranga elle rnästa rosa hållet än jag föreställt mig, men den är fortfarande väldigt fin på ögonen och har även testat att ha lite grann under min rouge och det blev även det väldigt fint.

Har inte hunnit testa skuggan så värst många gånger, men den har åkt på ett par gånger och jag gillar verkligen resultatet.

Nu sitter jag och funderar på om det blir mintgröna Vanessa, cerisa Samantha eller lagunblåa Kimberly som blir min nästa skugga ifrån Lars Wallin, för dte kommer bli flera, det kan jag lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0