En del shoppat

Kan bara säga att räkna inte med mig på helgerna. Jag är ingen helg-bloggare, utan då flänger jag omkring med mina djur och vänner.
I veckorna är det egentligen samma sak men då finns dte mer tid över och oftast kastar jag inte på mig sminket.

Tänkte visa lite nya saker som hittat hem till mig den senaste tiden :)



Först ut har vi lite nya puder. Mitt löspuder tog slut för jättelänge sedan och sedan dess har inget nytt införskaffats förrän nu. Det är ett mineralpuder ifrån Giordani, Oriflame Köpte även borsten som kom samtidigt som det pudret

Sedan blev det Oriflems Air Soft Powder. Sedan hittade jag en bronzingpuder i rea-häftet som fick följa med hem.

Har inte hunnit använda dem tillräckligt mycket för att säga vad jag tycker om dem men det kommer.



Två ansiktsmasker blev det också, omdömen kommer när jag hunit använda dem, men kan säga att den gröna förpackningen doftar gudomligt.


  
Två ögonskuggor hos Make Up Store fyndades på deras rea, Dora och Lime. Dora har jag hunnit använda och dne är jättefin, Lime blev jag sminkad med när de sminkade mig så den vet jag redan är jättefin, har dock inte hunnit använda den själv ännu.


 
Ett gäng läppstift har hittat hem till mig. Två hittade jag hos Åhlens på rea, båda ifrån Lumene, ett märke jag inte använt så mycket ifrån. Färgerna är Love Story och Soon Together, sedan är det Peach ifrån Giordani Oriflame

Det var en del av sakerna som hittat hem till mig nu på slutet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0