På väg

Igår hade jag en datafri dag. Det är skönt att någon gång ha det, även om man känner att nu ska jag gå och kolla mailen ändå. Idag öppnade jag i alal fall mailen och såg att mitt paket ifrån eleven.se var skickat. Hoppas att jag kan hämta ut det imorgon. Idag har jag en sminkfri dag, även dte är skönt så huden hinner andas ordentligt.
Denna vecka är ganska fullproppad. Jag har massor att göra på lite tid och på torsdag åker jag bort över helgen. Det betyder alltså att ni kommer höra lite av mig denna vecka, men kanske skvallrar lite om mitt paket om jag hinner få det tills imorgon och kan hämta ut det :)

Njut av värmen och ha det så bra ni bara kan så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0