Tweety och jag

Hej igen

Efter en liten paus är jag nu tillbaka, sommar och smink är ingen höjdarkombination hos mig, det blir lite smink och när väl sminket åker på så är inte kameran med mig. Hur som så blir det lite inlägg och bilder nu förhoppningsvis.

Själva burken är väldigt söt och passar perfekt på mitt skrivbord :)



Den gula "fjädriga" puffen änns riktig rolig, själva puff-sidan är ju inte fjädrig så man behöve rinte känna att man har fjädrar överallt. Tycker att skimmret  blir alldeles lagom och går att få både mer diskret eller riktigt iögonfallande om man så vill det, det är hållbart och sitter kvar. Doften är behaglig, inte speciellt stark utan helt enkelt behaglig.

Jag kommer att använda min Tweety flitigt om nu bara solen kommer tillbaka och det blir väder för andra kläder än regnkläder :)

Min Tweety får 4/5 minuset är att den inte är helt plånboksvänlig med sina 230:- och att förpackningen inte är lämplig för att ta med sig, locket är inte speciellt fast och skulle den tippa så skulle nog även locket falla bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0