Gårdagens smink

Igår när jag gick på stan i regnet såg jag ut så här, måste säga att jag blev riktigt impad när jag kom hem och kollade mig i spegeln, skuggorna satt kvar, mascaran var fortfarande kvar och det såg rikitgt bra ut. Härligt.



Jag hara nvänt mig av:
Ansikte:
Primer: Smashbox Photo Finish Color Correcting
Foundation: MUS Liquid foundation - liquid milk
Concealer: MUS Cover All Mix
Rouge: MUS Sugar Pink
Puder: Oriflame, Giordani Mineral Loose Powder - light

Ögon:
Grund: MUS Cover All Mix
Längst in: MAC Juxt Satin
På mitten av ögonlocket. MUS Pascal
Ytterst: MUS City Jungle, med lite Pascal ovanpå
Eyeliner. MUS Copacabana och Oriflame Eye Liner Studio black
Under ögat: liner copacabana, längst in Juxt och ytterst Pascal
Sen ligger MUS Vanilla innanför
Mascara: Maxfactor False Lash Effect

Läppar:
Penna. MUS -Gum
Läppstift: MUS Crown
Glans: Clinique 11 Camisole



Så såg det ut i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0