Ojdå

Ja tänk så det kan gå när det är sommar, varmt och jag är sjukt bekvän med mascara och den ögonskuggan som ligger överst. Inga bilder alls på de sminkningarna som är mer avancerade än det ovannämnda och midsommarsminkningen den glömdes bort. Det där med att blogga på sommaren är tydligen inte min grej, men idag hittade jag en bild ifrån midsommar i mobilen. Den är väl bättre än inget i alla fall.
Gjorde en enkel sminkning med aprikos och bruna nyanser. Till det blev det lösögonfransar och en lila glitterliner ovanför den svarta. Inget märkvärdigt men blev lite mer somrigt en en sotning eller så.



Glitterlinern syns ganska bra på bilden trots allt, som ni ser, inget speciellt men gillade det.

Sedan i helgen veckan har det varit enkelt, enkelt. Har dock gjort ett nytt inköp, blev två skuggor på Make Up Store, Lime som jag velat ha riktigt länge och Dora som hade en jättefin färg i orange/guld. Bilder och så kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0