Ordning och reda

På sista tiden har det blivit mer och mer kaos hemma hos mitt smink. Idag tog jag mig i kragen och organiserade lite grann. dte sminket jag använder något sånär ofta och som jag helt enkelt vill ha lätttillgångligt hamnade i en korg. Resterande i en stor låda under sängen. Nu behöver jag bara ta min korg dit jag vill sminka mig. Tyvärr är favvoplatsen till att sminka mig i sängen, dålig ovana jag vet, men så är läget.

Så här blev det. 5 olika sminkväskor med sorterat innehåll, några stora paletter i botten och det svarta fodralet med borstarna, najs tycker jag. Dock så är hela min läpp-grejssamling inte där, den får helt enkelt inte riktigt rum där, får se om jag visar den med snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0