På naglarna

Jag har alltid tyckte att det varit roligt med härliga färger på naglarna, men mitt problem är att jag är så otålig. Jag hatar att hålla på med flera lager, bas, lack, lager två, eventuellt lager tre, överlack. Det tålamodet har jag verkligen inte. Baslack är jag ganska duktig med, sen blir det ett eller max två lager med färgen och just nu är mitt överlack spårlöst borta och det är jag just nu inte allt för nere över.

För några dagar sedan fick jag dock lust att pilla lite.
Basen kommer ifrån Depend
Sen blev det två lager av Isadoras Wonder Nail i nyansen 166 Coral. en färg som jag tycker är väldigt somrig och fin.
På det blev det ett lager av Depend nr 09 som är ganska lik Isadoras med lite ljusare och dessutom med lite skimmer i, i det lagret fäste jag även en del stenar.

Hade tänkte lägga på ett lager överlack, men det var då jag upptäckte att det var borta. Tyckte det satt riktigt bra ändå, efter två heldagar utomhus satt dock bara tre av de tio stenarna kvar, men ändå.


Hade även en sten på tummen som jag glömde ta kort på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0