091109

Hoppas att ni haft en bra helg, det har jag även om jag dragit på mig benhinneinflamation. Jaja det går över snart, bara ojjar mig lite när jag går nerför trappor eller liknande.

Idag var jag på skolan en snabbis, sedan gick jag till Make up Store i väntan på bussen.
Blev riktigt till mig när jag såg att set står "Sale" i slyktfönstret. Butiken ska stängas snart och det var rea och rabatter på det mesta. Plockade på mig tre skuggor, ta tre betala för två och sedan tre läppprodukter för samma deal.
Butiken ska inte stänga helt, utan de ska flytta till ett annat ställe men blir ett uppehåll på ett par veckor som blir tråkiga. Jaja får väl åka till Marieberg annars och hoppas att de fått in Babydoll-kollektionen och Cover All Mix-pennorna för de är jag riktigt sugen på.

Hela härligheten :)

Flamenco, Nox, Khaki Gold.  Vide, Stage, Ski
Det är alltså Microshadow Flamenco, Nox och Khaki Gold.
Gloss lips Vide, Sheer Lipstick Stage och Potgloss Ski.


Flamenco


Nox


Khaki Gold


Gloss lips Vide


Sheer Lipstick Stage
(Usel bild jag vet, men tyvärr dog kameran och detta var allt jag fick ut innan)


Potgloss Ski.
För er som läst bloggen en tid så vet ni att detta är något som redan finns här och som ligger mig riktigt varmt om hjärtat. Förra veckan letade jag som en dåre efter mitt Ski men det var spårlöst borta, sagt och gjort jag köpte ett nytt och idag när jag kom hem hittade jag mitt gamla i en ficka på ett par byxor. Nu har jag i alla fall ett i reserv i fall något händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0