091111

Hallå :)

Ursäkta lite bloggtorka här den senaste tiden, jag är nybliven innehavare av körkort och har spenderat en hel del tid i min bil ute på vägarna och hos kompisar. Underbar frihetskänsla. Har knappt haft en tanke på att fotografera mitt smink de senaste dagarna,  tyvärr, då jag ändå haft en del roliga sminkningar enligt mig själv :)

I onsdags var det alltså teori och uppkörning för mig. KLockan ringde tidigt och det i kombination med att jag inte ville sticka ut så mycket så blev det en enkel sminkning. Tidigt innebar knappt något dagsljus alls.



Ansikte:
Liquid och Matte foundation - MUS
Cover All Mix - MUS
Stay Matte - Rimmel
Blush Fresh och Lust - MUS

Ögon:
Nox - MUS
Velvet - MUS
Cupol - MUS
Sibiria - MUS
Tri Brow Color - MUS
Cake eyeliener Black - MUS
Eyepencil Vanilla - MUS
False Lash Effect Mascara - Max Factor

Läppar:
Läpstift Stage - MUS
Potgloss Ski - MUS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0