091123

Sitter här och har ont i mina tummar, jag och en kompis har nördat Super Mario Broos Wii de senaste två dagarna och mina tummar har tagit stryk, känns som jag klämt dem i en bildörr eller så, ja det är hur som anledningen till att jag inte hunnit uppdatera speciellt bra, jag har inte varit hemma. Däremot har jag testat mina nya eyeliners både igår och i förrgår. Än så länge är jag possitiv. Tänkte visa måndagens sminkning nu.

Åkte hastigt och lustigt till stan så fort skulle det gå, bilderna blev tyvärr lite förstörda av blixten så färgerna blev lite skeva men så kan det gå ibland.



Jag har använt

Hightechlighter Saturn - MUS
A girls best friens - MUS
Sibiria - MUS
Gel eyeliner 24k Gold - Coastal Scents
Eyepen vanilla - MUS
False Lash Effect mascara - Max factor

Blush Lust - MUS

The perfect Pink - MUS
Gloss Lips Dune - MUS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0