Äntligen

Åkte iväg till en kompis igår kväll, idag när jag nyss kom hem så låg ett svart brevpaket på bänken. Min beställning ifrån IaMia's hade kommit.
Mina fyra små härliga burkar med gelliner, en snabb test på handen har jag hunnit med, alla blir riktigt läckra i färgen, den vita blir verkligen vit och den svarta svart, härligt. Nu ska jag kasta i mig lite mat, sedan ska jag iväg och vara barnvakt.
Imorgonbitti bär det av till konferens så blir inga inlägg ifrån mig den närmaste tiden, men räkna med en hel del inlägg om mina eyeliner nästa vecka.

Ha en härlig helg :)

Coastal Scents Gel Liner 24k Gold

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-22 @ 00:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0