Glitter Red

Red Glitter + debenp nr 91

Så här ser två av mina naglar ut just nu. Jag köpte ju ett rödglittrigt lack som jag hade en liten plan till. Min tanke var att det skulle bli kalasfint ovanpå ett rött lack till jul. Jag testade mig igenom mina tre olika röda lack och detta blev min vinnare.

Underlack ifrån Depend
Två lager med ett rödskimmrande lack ifrån Depend nr 91
Två lager Glitter Red ifrån Mavala

Blev riktigt nöjd med resultatet, fast jag inte har något överlack känns ytan helt okej, inte stickig eller jätteojämn av glittret, nu tre dagar efter jag lackat är det bara ytterst lite skavt i ett hörn, de andra naglarna är jätteskavda så hållbarheten blev riktigt bra.
Så det här är hur jag kommer lacka mina naglar på jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0