Inget guldglitter för mig

Jag fick en lite idé om att blanda in ett guldglitter i mina röda naglar. Det gick inte. Mitt lack som är guldglittrigt ifrån Depend som är oanvänt är oanvänt av en anledning, flaskan är skyddad mot inbrott. Hur mycket jag än tar i, bankar, svär så får jag inte upp flaskan. Så kan det gå, dte är i de lägena jag är glad att jag endast betalat några tior för lacket för jag kan lika gärna slänga det och köpa ett nytt som att gå och hämta en stor fet tång. Hade det kostat många tior hade tången kunnat ha sönder flaskan och jag varit nästan mer orolig för det än det faktum att jag inte ens kom in i flaskan.

Nog med svammel ifrån mig ikväll.
Tog även bort snöflingorna, det blev någe vajs som jag inte orkade lösa vid den här tiden på dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0