Kvällspyssel II

Blev ju lite leka av mitt i allt pluggande ikväll.
Mitt vänstra öga har ni redan sett, men nu tänkte ja visa det högra, inspirationen där var eldiga löv.



I ögonvrån och under ögat - Lime - MUS
Mitt på ögonlocket och undre ögat - Dora - MUS
Ytterst av locket och undre ögat - Lust (Blush) - MUS
I globlinjen - Pascal - MUS
Ytterst - a girls best friend - MUS och Cupol - MUS

Cake eyeliner - MUS
Inliner är en rosa eyelinerpenna.

Bas Liquid foundation och Hightechlighter Saturn - MUS

Tyckte själva ögonlocket blev riktigt läckert, men skulle nog ta bort cupol och a girls best friend om jag skulle köra på det här temat till vardags, kanske slänga in lite mer pascal ytterst men hålla det lite mer ljust. Tror det kan vara snyggt med en grön eller brun eyeliner också till istället för svart.

Tyckte det blev lite roligt i alla fall :) Kul att använda Lime, jag glömmer nästan bort den skuggan ibland

 


Kommentarer
Postat av: Sannas

Vilken härlig höstkombo :) Jättefint!

2009-11-05 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0