Mixing Liquid

Jag fick ju nyss äntligen hem min flaska Mixing Liquid som jag velat ha en längre tid.
Ikväll satte jag mig ner med en pensel och lite olika eyeliner och skuggor och testade. Det tog en stund innan jag hittade någon form av balans mellan vätska och färg men till slut så blev resultatet ganska okej.

Nu gjorde jag detta lilla test direkt på huden, alltsi inge bas av något slag förrutom en otroligt fet ansikträm jag smörjt in ansiktet med, så ni får stå ut med att det ser flammigt och dant ut, jag ville bara leka lite :)

Till samtliga kombinationer har jag använt en tunn pensel och Mixing Liquid

Testade ett par vändor med Cake Eyeliener black, de små svarta prickarna är rester sedan tidigare experiment. Blir otroligt svart och matt, snyggt. Var dock ingen hejjare på att få till vingen snyggt men det kommer väl.


Här har jag använt Black Tied ifrån MAC på ögonlocket, tyvärr följd einte glittret med till eyeliner, synd. Under ögat ligger Bronze ifrån MAC. Den skuggan är metallisk i sig, nu blev den som flytande metall :)


Sen ett lite oseriöst experiment, ville testa och se skillnader på nyanser
Uppifrån och ner:
Blackstar Gold - Makeup Cosmetics
Desert - Makeup Cosmetics
Fair Copper - Makeup Cosmetics
24 K - Makeup Cosmetics
Star - Makeup Cosmetics
(Fortfarande Bronze ifrån MAC under ögat)



Här har vi en lite mer normal sminkning

På ögat ligger Sibiria innerst och som highligter
Regent ligger över hela lgonlocket och upp över globlinjen
I globlinjen och i yttre ögonvrån ligger Bronze ifrån MAC
Eyeliner är Cake eyeliner Black
Under ögat ligger Regent ifrån MUS


Det var mitt kvällsexperiment :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0