Oriflame

Att ha en kompis som säljer produkter ifrån Oriflame är farligt, det innebär att man titt som tätt får hem en drös med produkter som man tidigare beställt, ja inge dåligt med det, men plånboken är inte alltid lika nöjd. Denna gång hade jag dock varit ganska duktig och hållt mig nere.
Tre saker fick jag hem i slutet på förra veckan.

En ögonpenna, en kräm/gel eyeliner och ett läppglan i miniformat
oriflame  Watercolor lipglass Rasberry delight, hypnotic shimmer eye pencil, gel eyeliner chocolat brown

Ögonpennan
Hypnotic Sinner eye pencil.
En mörk grå ögonpenna med små glitterpartiklar som blir i väldigt lagom dos. Mjuk att använda och väldigt lätt att måla med.
Hypnotic Shimmer eye pencil

Kräm/Gel liner ifrån Giordani Gold i färgen chocolat brown.
En smidig eyeliner som jag haft lite svårt att få jämn i färgen hitills, har lätt blivit att den blivit lite flammig men hoppas det försvinner när jag fått in lite rutin på mängd färg. Annars en fin färg till vardags, en bra brun nyans.
eyeliner chocolat brown

Visions Watercolour Lip Gloss, raspberry delight
Ett väldigt "glossigt" glans, skit hallonfärg, svag doft och någon typ av plumping(?)-effekt då jag tycker mig känna pirr i läpparna efter användning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0