Sluuurp !

Det börjar bli vinter nu, även om all snö som kom nyss redan är helt borta så känns det i kroppen, eller ja på huden snarare. Jag är torr i vanliga fall, har lätt för att börja flaga. Nu är jag torr som en öken och flagorna ökar. Försöker att smörja och smörja och peela men än har jag inte fått någon balans.

Ikväll efter att jag duschat så var det som ett lapptäcke i ansiktet igen. Jag tog min vanliga ansiktskräm och la ett tjockt lager, det blev verkligen vitt. Det tog inte alls en långs tund innan det bara sa slurp och allting hade sjunkit in i huden. Jaja nu är det som sagt vinter och dags för de tunga produkterna, haha eller ja, ja plockar fram min fetaste salva Extra Emollient Night Cream ifrån Mary Kay. Så nu ligger ett tjockt lager av den i mitt ansikte istället. Hittade den i mammas skåp för en tid sedan och fick adoptera den :)




Klickade ut lite på hanen, den är så fet som den ser ut att vara :)
Perfekt när man är extra torr och min vanliga ansiktskräm inte hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0