Coral

Fick lite tid över innan  jag skulle in till stan förut idag så passade på att måla naglarna, valet av lack föll på ett lite väl vårigt/somrigt lack, men det är otroligt dåligt med höstiga lack i min samling så då fick de bli så.

Jag målade ett lager baslack ifrån depend
Två lager av Wonder Nail 166 Coral - IsaDora
Ett lager Fast Forward Topcoat

Lacket blev lite randigt och tunnt på sina håll men jag hade inte tid att lägga ett lager till och dessutom hade jag redan kladdat ner min ena tumnagel så det fick räcka så.
Har lagt på ännu ett lager ikväll men tycker fortfarande det är strimmigt, ingen aning om varför, kommer inte ihåg att det gjorde så i somras, jaja, färgen är jättefin om än lite somrig.
Lite kladdigt på nagelbanden också, hade inte fixat till kanterna när jag tog kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0