Djupdykning i svarta lådan

Nu var det ett tag sedan jag skrev och berättade att jag tänkte ge er en djupdykning bland mina läppstift och läppglans.

Först tänkte jag visa en del av det som finns här hemma efter två stora rensningar den senaste tiden. Inte speciellt mycket kvar, men samtidigt kan jag med gott samvete inhandla nya :)



Majoriteten i lådan är läppglans och läppbalsam.
Läppstift är något jag inte varit speciellt förtjust i, tills nu så den lilla delen som är läppstift tänkte jag börja med.

Först ut har vi ett läppstift ifrån Oriflame som jag verkligen gillar och som varit med i bloggen tidigare.


Giordani Gold i färgen Peach.
Ett neutralt läppstift som känns som ett läppbalsam när det är på. Ingen märkbar smak eller doft. Bra hållbarhet även om det inte håller för en måltid eller så. Jag gillar det skarpt och det åker på ganska ofta när jag vill ha ett neutralt stift utan för mycket glitter då det bara innehåller ett neutralt skimmer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0