Nytt till håret

Efter utbildningskontrollen som förövrigt gick okej så blev det en snabbshopping. Gick in på Lindex och hittade lite roliga saker.

Bland annat två hårinpackningar som fick följa med hem. Haft haft slut på inpackning ett tag men inte orkat köpa någon ny eller ens vetat vilken jag ville ha.

Nu var det Organic Surge som jag fastnade för, det var 50 % och jag har kollat lite extra på deras produkter ett tag och läst mycket positivt om dem.
Två stycken blev det som sagt som fick följa med mig hem för 50:- styck. Kunde inte välja doft så blev både Citrus Mint och Fresh Grapefruit.

 

Nu hoppas jag bara att mitt hår gillar produkterna också, återkomme rnär jag hunnit testa dem en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0