Shoppat

Blev en kortare dag än räknat idag så hinner med att få till något här på bloggen.
Förra veckan var jag på skolan nästan mer än hemma, att vänta på bussen betyder automastiskt shopping och på tredje dagen kunde jag inte hålla mig längre, jag smet in på Make Up Store och kom ut med en liten påse.


Det blev en ny ögonskugga, två nya rouge och sedan ett prov i Home SPA serien och sedan fick jag två små söta berlocker också :)


Microshadow Velvet som jag varit intresserad av länge nu fick äntligen följa med mig hem


Blush Lust som jag också suktat efter en tid


Sen det man kanske kan kalla lite mer impuslköp, Wonder Blush Goddess, en jättefin rouge som är "jag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0