Höstinspirerad

Dagens experiment fotade jag utomhus tidigare idag, blev då inspirerad av löven som äntligen faktiskt börjar skifta ordentligt i färg, de veckorna som löven verkligen är oranga/röda/gröna är de veckorna på hösten som jag är som mest på topp, jag är verkligen en höstmänniska.

Hur som så bytte jag ögonmake, de blå/silvriga åkte av och lite mer höstiga färger åkte fram.
valet föll på dora och a girls best friend ifrån MUS

Basen är densamma som tidigare idag.

Ögon:
Hightech lighter Saturn ifrån MUS
C/S Dora MUS
C/S a girls best friend MUS
Grön eyeliner ifrån Oriflame
Tri Brow color MUS

Läppar:
Tunt lager av Hightech lighter Saturn och sedan ett tunt lager av Ski ifrån MUS. Tyckte själv att läpparna blev en riktigt bra kombo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0