Make Up Cosmetics

I torsdags lade jag en beställning ifrån Make Up Cosmetics, idag trillade paketet ner i brevlådan och som alltid blir jag som ett barn som väntar på julklapparna.

Här är i alla fall min lilla beställning, sex skuggor, ett bortsset och sedan fick jag ett läppglans för att jag beställde över en viss summa och två små prover.




Skuggorna är ifrån vänster:
Prov - Lost
Prov - Star (hade jag redan)
Blackstar Blue
Diamond Black (lite mörkare i verkligheten, gnistrar jättefint)
Diamond Green (min favorit, så fin med allt skimmer)
Luxury (kommer bli en ny favorit, mörk skogsgrön som är kanonfin)
Apricot
Magic Copper



Läppglanset var helt okej, gav fin färg. Nyansen hette Wild Berry och det håller jag med om :)

Borstarna verkade riktigt fina, kändes helt okej så ska snart hugga in på skuggorna med dem så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0