Mina borstar

Igår kände jag för något litet experiment och bilder på det kommer när jag gått igenom dem. Efter det kände jag att det var dags att göra något åt mina borstar så gjorde rent dem och passade även på att ta en bild på dem, så tänkte helt enkelt visa de orstar jag använder.



Som ni ser är det en hel del.
I det större fodralet finns dte en hel del, foundationsborste, rougeborste, puderborste, massor av olika ögonskuggsborstar, tunnare läppborstar, extra tunna eyelinerpenslar, stora ögonskuggsborstar osv. Det lilla fodralet innehåller en rougebprste och resten ögonskuggsborstar där jag har två riktigt härliga favoriter.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig samling borstar, skulle också vilja ha lite att välja på :)

2009-09-30 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0