my best friend

I förrgår när jag åkte in till stan såg jag ut så här :)
Igår blev det en slapp dag utan smink och idag likaså.

Hur som, i onsdags var jag i alla fall väldigt sugen på att testa min nya skugga a girls best friend så den åkte fram.
Tyvärr syns färgerna väldigt dålig, ska träna på att försöka få så bra färgåtergivning som möjligt men tills dess får ni stå ut.
Jag har använt några skuggor ut höstpaletten ifrån Isadora igen och ytterst och i globlinjen ligger alltså a gilrs best friende ifrån MUS.
Testade även Tri Brow Color, men där får jag bakläxa, blev inte tillräckligt med färg så får träna på hur jag ska få till det bra på mig. Annars kändes den lättjobbad.
Vädigt naturellt i övrigt, har blivit en ond cirkel känns det som, blir mest vardagsmake och inte alltid jag vill smacka på för mycket till vardags, men ska ta och leka lite framöver, har ett par projekt att ta itu med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0