Varför inte jag ?

Mellan allt jag skulle hinna med idag hann jag faktiskt in en snabbis på Kicks, gick runt lite och ville egentligen plocka på mig var och varannan produkt jag gick förbi. Plånboken är tom sånär som på en stor bunt kvitton, det fick mig att fundera...

Varför är det inte jag som vinner de där mångmiljonbeloppen?
Varför vinner jag som mest 50:- på trisslotterna.
Jag vill också ha råd att shoppa loss ordentligt och kunna plocka på mig utan att behöva tänka att det blir mitt sista inköp för månaden.
Jag vill gifta mig rikt, jag vill bli miljonär jag vill hitta ett otroligt trevligt jobb som ger en saftig lön varje månad.

Jag kommer aldrig bli miljonär, jag kommer inte gifta mig rikt och jag kommer förmodligen aldrig hitta det ultimata arbetet som ger mig en fet lön.
Jag får väl helt enkelt acceptera att jag är en enkel fattiglapp och lär så förbli ;)

Detta blev väl allt annat än ett msinkinlägg men det är alltid lika tårkigt när man är pank och ser otroligt trevliga små askar och hylsor som passar ypperligt bra i sminkväskan.

Just nu dreglar jag dessutom lite extra över Make up Stores foundationborste, min är usel och jag vill verkligen ha en ny borste, men tyvärr finns dte verkligen inte pengar till det just nu.

Sånt är livet, tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0