Trappar ner

Att jag är en usel bloggare just nu är ingen överraskning, nu som ändå tittat in nu och då har sett samma senaste inlägg och trots att jag faktiskt har en hel del sminkningar och nya produkter liggandes så blir det inte av att lägga upp dem.

Jag har inte varit hemma så mycket och varit utan internet en tid och inspirationen till roliga sminkningar är som bortblåst. Jag läser mina bloggar jag följer men att skriva själv är inte riktigt lika lockande.

Nu är det vår, solen skiner och det är jätteskönt väder ute, jag får se om inspirationen kommer tillbaka nu när man faktiskt kan ta kort i helt okej dagsljus.

Jag är nog snart tillbaka igen, jag är dessutom inne i en grön period så de flesta av mina sminkningar just nu går i en grön skala, en ljus guld/grön skala dessutom.

Härlig vår på er :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Åh, har du den? Jag vill ocksååå :) Har du någon bild i bloggen som visar hur det glanset ser ut på dig?

2010-04-14 @ 22:25:25
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0