Fransar i massor

Jag tror inte jag visat upp alla mina inköp ifrån Spanien ännu, jag shoppade loss rejält på lösögonfransar och dessa tror jag inte jag visat upp ännu så här kommer de.


17 par fransar blev det, många är likadana då jag ville ha ett par extra och slog även till på två par fjäderfransar för lite lek.

Här kommer lite närbilder:


Fjäderfransarna


Ett par fransar som det står kommer ifrån Max Factor, vet inte om det stämer


En bunt med relativt långa fransar


Först en bunt med lite mer naturliga fransar ochs edan ett par längre med korsade fransar


Högst upp ett par tätare långa fransar och nere ett tvåpack med kortare täta fransar med lite längre strån.

Ja ni ser ju prislapparna själva jag har betalat mellan 0,90 - 1,85 euro för dessa för en total summa av  18,05 euro för 17 par fransar. Kvalitén är säkert inte så bra och limmer är väl värdelöst, men jag kör mitt vanliga lim och hoppas att de håller ett par gånger så känner jag ändå att jag gjort ett kap !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0